Kvalitet

För att säkerställa hög kvalitet i vårt arbete som assistansanordnare och ständigt utveckla och förbättra kvalitet i vår verksamhet har vi upprättat ett ledningssystem för systematiskt kvalitetsarbete och ett internt förbättringsarbete. Syftet är att du som kund ska få en så bra personlig assistans som möjligt men också att alla medarbetare ska ha en bra arbetsmiljö och en trivsam arbetsplats. Det gör vi genom att kontinuerligt kontrollera, utreda, följa upp och utvärdera verksamheten.

Vi strävar efter att fortsätta vara konkurrenskraftiga i en bransch med ständigt förändrad lagstiftning för att du som kund ska ha en trygg vardag. Därför har vi på Nordica Assistans en särskilt utsedd kvalitetsansvarig vars uppgift är att se till att detta efterlevs och en god kvalitet uppnås.

Ett svar på ”Kvalitet”

  1. Hej
    Försöker ansöka om ledig tjänst hos er men det går inte att klicka sig vidare?
    Mvh
    Anneli Sunnerberg

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.